Gebruikerservaring CashflowHet indienen van de belastingaangifte is altijd een uitdaging bij ons in huis. In 2016 hebben mijn man en ik de aangifte pas op de allerlaatste dag ingediend en waren ontzettend opgelucht dat het systeem werkte. Zowel mijn man als ik hebben een hekel aan het bijhouden van de financiële administratie. Met twee kleine kinderen, drukke banen en een overvol weekend, blijft er niet genoeg tijd over. De tijd die we hebben gebruiken we liever niet voor de administratie en dat zorgt voor veel gedoe en frustratie.

Vooral als die blauwe envelop weer op de mat valt. Elk jaar kwamen we tegen de deadline van de belastingaangifte aan, omdat we wisten dat het veel tijd in beslag zou nemen. Het werd elke keer weer vooruitgeschoven. De afgelopen maanden hebben wij gebruik gemaakt van het huishoudboekje van CashFlow. We hebben eerder geprobeerd een zelfgemaakt huishoudboekje bij te houden, maar de rekeningen bij verschillende banken maakte dit ontzettend onoverzichtelijk. Nu worden al onze afschriften geïmporteerd en hebben wij eindelijk een compleet overzicht.

Aangezien ik me niet graag met cijfertjes, software en financiële zaken bezighoudt, had ik niet gelijk door hoe alle aspecten van de software werkte. Gelukkig kon ik met al mijn vragen terecht bij het telefonisch support. Het maakt het alles zoveel makkelijker en we hebben de belastingaangifte dit jaar zelfs ruim op tijd ingediend!